유 ♥ 웃مـــَن و تــــو 유 ♥ 웃

유 ♥ 웃مـــَن و تــــو 유 ♥ 웃

دلِ دو حرفی من .. یک دنیا حرف دارد..

چــرا آدمـــا نمیـــدونن بعضــــــــی وقتهــــا خـــــداحافـــــظ یعنـــــــی :

" نــــذار برم "

یعنـــــــی بــرم گــــردون
... ... ...
سفــــت بغلـــــم کـــن

... ســـــرمو بچـــــسبـــون به سینــــه ت و

بگــــــو :

"خدافــــظ و زهــــر مـــار

بیخــــــود کــــردی میگی خدافـــــظ

مگـــــه میـــذارم بــــری؟!!

مــــــگه الکیــــــــه!!!!



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت18:02---23 شهريور 1391
سلام وبت خیلی قشنگه اگه خواستی بهم سر بزن

سارا
ساعت13:14---21 تير 1391
از عشق یاد گرفتم که...

یاد گرفتم که عشق امروزی با تمام عظمتش 3-2 ماه بیشتر زنده نیست



یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله



و فاصله یعنی 2 خط موازی که هیچگاه به هم نمی رسند



یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست



و یاد گرفتم هر چه عاشق تر باشی





تنهاتری!!!!
منتظر حضورت هستم مهربون
اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
الهه عشق


میلاد
ساعت21:37---30 خرداد 1391
vaay،enghad azam tarif kardi hamin jory nega mikardam bebinam ba many,ba poshtimy.....in webam ghabeletono nadare
bazam tashrif biarinwebe toam aliieee


کاش یکم بارون بگیره
ساعت13:48---21 خرداد 1391
سلام
گفتی که من از طریق لینک هوشمند لینکت کردم اماچیزی ندیدم
به هر حال
من شمارو لینک کردم
اگر دوست داشتی منم بلینک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








"
+ نوشته شده در شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, ساعت 1:22 توسط هـــُمــا