유 ♥ 웃مـــَن و تــــو 유 ♥ 웃

유 ♥ 웃مـــَن و تــــو 유 ♥ 웃

دلِ دو حرفی من .. یک دنیا حرف دارد..

چـه کـــرده اي بــا مــن . . . !!؟

کـه ايـن روزهـــا ،
تـــــــــــــو را

فـقــط بـه انـدازه ي يـک اشتبــاه مـي شنـاسـم . . . !!



نظرات شما عزیزان:

ARASH
ساعت0:32---24 مهر 1391
سلام.وب خوبی داری.خوشحال میشم به منم سر بزنی

سعید
ساعت1:01---20 مهر 1391
سلام ....

چشم ب رات بودم ک بیای

هروز ب یادت بودم هروز سر می کشیدم ب وبلاگت اما خبری نبود تا اینکه این چند وقته اومدی و نوشتی ک فقط من تو زندگیت ی اشتباه بودم !!!!!

ی غلط املایی تو زندگیت ک پاکش کردی ؟؟

تبریک می گم
پاسخ: سلام انقد خودتو اذیت نکن همین که منو ازار میدی کافیه... اگه از اشتباهم گفتم چون با تو به هیچ جا نرسیدم. تو خیلی منو از اونجایی که بودم پرت کردی و پشیمونم چرا زودتر پی به اشتباهم نبردم و ناراحتم از اینکه چرا نشونی از دلتنگیت نمی بینم..من جز وبم راه های دیگه دارم که ندیدی


مستــــــــانه
ساعت17:20---17 مهر 1391
سلام عزیز لینکت کردم...لینک کردی خبرم کن...مرســـــــــی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








"
+ نوشته شده در شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ساعت 17:11 توسط هـــُمــا